Thursday, October 21, 2010

ရီစရာ ေမာစရာေလးေတြပါ

(1) “ဟထိုးနဲ႕ တေခ်ာင္းငင္

တခါကေကာင္မေလးတေယာက္ သူ႕ရည္းစားေကာင္ေလးဆီကို စာေရးလုိက္တာေပါ့
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ေကာင္မေလးက စာသိပ္မတတ္ဘူး ေကာင္ေလးမုန္း သြားမွာလဲေၾကာက္တယ္
ဒါနဲ႕တတ္သေလာက္ မွတ္သေလာက္ေလးနဲ႕ေရးလိုက္တယ္႕႕႕႕ ေရးလို္္က္ပံုက
“အကို  နယ္ကေန ရန္ကုန္တက္ ျပီးအလုပ္သြားလုပ္တာ 3 လေလာက္ရွိျပီဆုိေတာ့
ဒီခ်ိန္ အကို ကၽြန္မကို မွန္းေနေလာက္ေရာေပါ့တဲံ့ ”  ႕႕႕႕႕႕႕႕႕႕

(2) ၀စၥနွစ္လုံးေပါင္း

ေကာင္ေလးတေယာက္က သူ႕ရည္းစားေကာင္မေလးကို အရင္လာေနက် ေနရာကိုလာခဲံ့ဖို႕ခ်ိန္းလုိက္တယ္
ဒါကို ေကာင္မေလးဖက္က စာျပန္ခ်င္တယ္ ဒါေပမယ္ ့စာ ေကာင္းေကာင္းမတတ္ေတာ့ အခက္ေတြ႕ေနတာေပါ့  ေကာင္ေလးခ်ိန္းတာ သူ မအားတဲံ့အေၾကာင္း႕႕႕႕ဒီလိုေလး႕႕႕႕စာျပန္လုိက္တယ္
“တို    ႕႕႕႕႕႕႕ အကို ႕႕႕႕႕႕အကိုု ခ်ိန္ေသာ္လည္း  ကၽြန္မ မ အာ ေသး ပါ႕႕႕႕႕႕ ကၽြန္မ အာ ေသာ္လည္း အက္ုိ က  မခ်ိန္ ေတာ့ အကို နဲ႕ ကၽြန္မ အတိုင္အေဖာက္လြဲေနတယ္႕႕႕႕႕ေနာက္ကၽြန္မ အာတဲံ့အခ်ိန္မွ အကိုခ်ိန္ ပါ ေနာ္“ တဲ့

No comments:

Post a Comment

#